SVAR PÅ FRÅGOR

  2013-10-13 / 16:26:58 / emelie englund /

Hur är det egentligen mellan dig och Adam? vad är det som händer? Är ni tillsammans eller inte? vad var det som hände? Det är absolut ingenting som jag vill ta här på bloggen. Det kommer förhoppningsvis lösa sig, men vi har en del hinder för tillfället.Du kanske kan skriva ett inlägg om hur du ''stylar'' ditt hår, och hur du lyckas gå från så korthårig till såå långt! =) skit fin blogg ! Tack så hemskt mycket! En fråga som jag får rätt ofta och inte har ett svar på. Jag har haft extensions under flera års tid (sen jag var 13) och slutade helt runt 16-17 och tadaa, det började växa. Jag hatade kort hår så jag hade uppsatt hela tiden. En ful bulle. Det finns så himla mycket man kan göra, inbakad fläta, donut, lös bulle nedtill osv. Jag år även hårkontroll och drack massa C vitaminer också. Borstade håret hundra gånger innan jag gick och la mig och sköljde håret med kallt innan jag gick ut ur duschen. Haha några små tips bara :) Fint! :) hur bred säng har du? Min säng är 1,40 cm bred. Lite random hähä men vilken BH storlek har du? :) Jag har rasat i vikt på senaste tiden och har gått ner en kupa, hade D, nu ligger jag på C. Vad står det för något på din tatuering på benet? :) "Time is like the ocean, you can only hold a little in your hands."

 


Viktoria

Har du gjort något speciellt för att gå ner i vikt? Vore kul att höra i så fall!

2013-10-13 @ 23:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0