YESTERDAY WAS FUN

  2013-10-20 / 20:45:23 / emelie englund /
Gårdagen började hemma hos Emma där vi åt lite och förkrökade. Väl inne i stan tog vi en cider på Wooken
som förövrigt var sjukt proppat. Sen gick några av oss till Pure där vi hängde mestadels av kvällen, sist men inte minst var vi inne på Marquise och dansade. Igår pratade jag om att jag skulle köra fullt ut, men det vart inte mer än två glas vin, en cider, en drink och en shot. Om man drar ut det på de 8 timmar vi var ute så vart det inte så rajtan tajtan för mig. Men det var skit kul ändå, alkohol behövs inte för att jag ska kunna ha kul. Tvärtom!

Jag hade på mig ett par nya jeans från Diesel, tröja från BikBok och Primeboots.


anonym

vart är tröjan ifrån? jätte fin!

2013-12-02 @ 08:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0