KVÄLLENS

  2013-09-10 / 22:44:55 / emelie englund /
Efter jag hade varit inne i stan idag vart det hem och duscha och sen åka in igen. Middag med
pojken och hans familj hade jag helt glömt bort så det vart lite stressigt. Jag tog på mig en skjorta
som jag aldrig använder och min matchande blå Odd Molly kofta. Maten var super god, vi åt på
Un Poco vilket är Sebastian Ingrossos restaurang. Mycket bra! Nu ligger vi i sängen och ska kolla
på Idol, jag har inte alls hängt med i år, det är så kul att se. Sov gott :)


Denlyckligatjejen

Hej!

Själv är jag också på resa mot blonda håret. Har haft svart hår sedan 2010,färgat mig alltså i typ tre år. Har inte färgat mig nu i typ 3 månader,har låtit det svarta "tvättas ut", så nu är jag mörkbrunt med lite mer ljust på vissa ställen. Köpte igår blondering (kolla min blogg) frågade tjejen i butiken om råd och hon sa att jag inte ska avfärga och bleka kommer tappa hår (?) hon bad mig köpa blondering och hätta och
Köra slingor,vilket jag gjorde men jag ryckte det blev likadant bara ljusare på vissa ställen ,dessutom det lång sökt att hålla på med slingor typ 100 gånger tills man får den där ljusa håret kommer ju ta evighet....så min fråga är till dig hur gjorde du?kan du skriva ett inlägg om det eller kanske svara på min blogg?vill ju ha blont hår lite snabbare?skrov gärna märken på vad du använt och hur länge du väntade mellan...ja,beskriv lite mer. Blir otålig haha vill ha ljust hår.

Bra blogg!

2013-09-11 @ 11:14:12
URL: http://denlyckligatjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0