EN SÅN DÄR LEDIG ONSDAG

  2014-03-12 / 17:14:51 / emelie englund /
Hade en ledig dag idag, som alla onsdagar. Brukar dock ha det som en jobba hemifrån dag så det blev varken sov morgon eller sängdeg. Full rulle hela dagen och äntligen sitter jag på bussen påväg till gymmet. Ska hem till Adam innan och testa vårt nya PWO. Ska tydligen vara as fett. Vågar inte rekommendera än, men för övrigt är Pre work out bra tycker jag, ger en extra power! 

Någon undrade hur jag gjort för att gå ner i vikt och jag har svarat på det förut. Rasade förut och har helt enkelt bara skött kost och träning efter det. Jag kär ingen strikt diet, kan jag äta utan kolhydrater så gör jag gärna det, annars för jag inte om jag äter lite pasta eller knäckebröd. Det gör ingen och kolhydrater behövs i någon mängd vid träning tycker jag. Jag kär för tillfället inte speciellt mycket Cardio utan ska göra det om dryga en månad för att slimma extra till sommaren och studenten!! :D har börjat med Tabata varje pass vilket är högintensiv konditionsträning. 20 sekunder LÖP Och 10 vila i 4 minuter. Ska tydligen göra succé, vi får la se ;) 
Blandade bilder



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0