VÅTDRÄCKTSMATERIAL

  2014-03-09 / 00:55:39 / emelie englund /

Jag har storlek S i både trosa och topp vilket passade någorlunda på mig. Jag har lite för mycket ass för den med tanke på att den inte har någon stretch. Bikinin är av våtdräcktsmaterial och modellen var väldigt kort i rumpan, eller så är det bara jag som är konstig. Annars någorlunda normal i storlek. 

Jag är nöjd med min bikini, köpte en vit och svart eftersom det är så fruktansvärt snyggt när man är brun. Det finns ju mint och persika som är väldigt populär men inte så många har just denna. Jätte kul! Jag köpte den från deras hemsida, kolla häääär och den kostade 670 kronor och tog dryga 5 dagar att få hem. Sjukt egentligen med tanke på att det skickas från Australien!! 


Rebecka

Din kropp!!!!

2014-03-09 @ 09:23:43
anonym

Din kropp är PERFEKT !! Du är även såååå vacker och med basis på vad jag läst här på bloggen om dig verkar du ha en alldeles otrolig personlighet ! Wau.

2014-03-09 @ 12:48:57
Anonym

din rumpa ser säkert bara snygg ut i den ;)

2014-03-12 @ 14:33:33
Anonym

Sjukt fint!
Kostade frakt något? Isåfall hur mycket blev den totala summan?

2014-03-19 @ 21:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0